Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου 2017

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015-2016

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: Τοπική Ιστορία – Περιβάλλον

ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: «Στης Πικροδάφνης τον ανθό» (ανίχνευση της ιστορίας, κοινωνικής και περιβαλλοντικής, του ρέματος της Πικροδάφνης που πηγάζει από τον Υμηττό στην περιοχή του Καρέα και διασχίζει τους δήμους Ηλιούπολης, Αγ. Δημητρίου και Π. Φαλήρου, εκβάλλοντας στον Σαρωνικό, στην περιοχή ΕΔΕΜ).

Yπεύθυνη καθηγήτρια: Ευγενία Σιούτη ΠΕ07

pikrodaphni1Η δράση αναπτύχθηκε σε δύο κατευθύνσεις: α. εμείς και η κοινωνία, η πόλη μας / β. εμείς και το φυσικό περιβάλλον της πόλης μας, με στόχο:

Α. Την καλλιέργεια της αντίληψης πως η ιστορία (τοπική), είναι γύρω μας, μέσα μας, παντού, γιατί είναι χρόνος και πηγή προέλευσης.

Β. Την καλλιέργεια φυσικής ιστορικής μνήμης και οικολογικής συνείδησης

 

Θυμόμαστε το ρέμα που καταστρέψαμε, την ιστορία του, ψηλαφούμε τις πληγές του, αλλά και γνωρίζουμε καλύτερα το κομμάτι του που απέμεινε…

Σεβόμαστε τη φύση γιατί είναι η πολύτιμη κληρονομιά μας

                 

      pikrodaphni2       pikrodaphni3

 

Η ταινιούλα που έφτιαξαν ολομόναχα τα πιτσιρίκια του Α2 στο πλαίσιο του μαθήματος της βιωματικής δράσης. Τίτλος δράσης: “Από το εγώ - στο εμείς’’.

Ο πρώιμος έφηβος που αποχαιρετά το δημοτικό και εισάγεται στο γυμνάσιο βρίσκεται στη μεταβατική φάση της παιδικής και εφηβικής ηλικίας. Προσπαθεί από την μία να καταλάβει και να τοποθετήσει τον εαυτό του στο κέντρο των επιθυμιών και αναγκών και από την άλλη να τοποθετηθεί στο ευρύτερο σχολικό και φιλικό περιβάλλον με τους συμμαθητές του. Συχνά στο μυαλό του μπερδεύονται οι όροι ισότητα και ομοιότητα και δυσκολεύεται πολλές φορές να κατανοήσει την διαφορετικότητα σε όποιο πεδίο αυτή συναντάται. Απλές λέξεις όπως το ‘εγώ’, το ‘εσύ’ ή ο ‘άλλος’ γενικότερα, το ‘εμείς’, το ‘μαζί’ έχουν αποσυνδεθεί από έννοιες όπως αγάπη, κατανόηση, σεβασμός, αποδοχή του διαφορετικού. Έτσι οι πρώιμοι έφηβοι πολύ συχνά οδηγούνται σε συγκρούσεις μέσα στο σχολικό περιβάλλον με τους συμμαθητές τους και στη συνέχεια πιθανά και στο ευρύτερο κοινωνικό. Τέτοιες δράσεις τους βοηθούν να κατανοήσουν και στην συνέχεια να διαχειριστούν, με τη βοήθεια των καθηγητών τους, παρόμοιες καταστάσεις.

 

topikiistoriadafnos

 

Γ΄ Γυμνασίου, τμήμα Γ2, σχολικό έτος 2015-2016
Υπεύθυνος καθηγητης: Δάφνος Ελευθέριος ΠΕ08

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

 

 

Mια διαφορετική μαρτυρία για την οδυνηρή πορεία τους...
Βιωματική δράση Α΄ Γυμνασίου: Σχολική και Κοινωνική Ζωή

Σχολικό έτος 2013-2014
B΄ θεματική ενότητα: “Ζούμε μαζί”
Επιμέρους τίτλος:“Στην μονοτονία του ομοιόμορφου ας αντιπαραθέσουμε την ομορφιά του διαφορετικού”
Yπεύθυνη καθηγήτρια: Ευγενία Σιούτη ΠΕ07

 

mesogeiakidiatrofi

 

Α΄ Γυμνασίου, τμήματα Α3 και Α4, σχολικό έτος 2013-2014

Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μπαφατάκη Χαρούλα ΠΕ06

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

JSN Mico template designed by JoomlaShine.com