Την Πέμπτη 6 Μαρτίου 2025 οι μαθητές/μαθήτριες που συμμετέχουν στο eTwinning “Mirror mirror tell me, which artificial intelligence?” επισκέφτηκαν το Ίδρυμα Ευγενίδου και παρακολούθησαν, στο χώρο MediaSpace, τα εργαστήρια: Meet the Future / Φωνητικές εντολές και Αναγνώριση εικόνων.

Στα εργαστήρια οι μαθητές/μαθήτριες γνώρισαν τη διαδικασία δημιουργίας μιας εφαρμογής που υποστηρίζει φωνητική αλληλεπίδραση, κατανόησαν τις έννοιες της μηχανικής μάθησης (machine learning) και της κατηγοριοποίησης εικόνων (image classification) και με διασκεδαστικό τρόπο δημιούργησαν και εκπαίδευσαν το δικό τους μοντέλο για την εύκολη και γρήγορη αναγνώριση εικόνων.

IMG 1878b        IMG 1886b

Σε αυτή τη δραστηριότητα οι μαθητές του έργου eTwinning «Mirror Mirror Tell Me, Which Artificial Intelligence?» χρησιμοποίησαν το τεστ του Alan Turing.
Συζητήσαν την ικανότητα της Τεχνητής Νοημοσύνης να μιμείται ανθρώπινες συμπεριφορές και να ανταποκρίνεται σαν άνθρωπος.
Μετά τη δραστηριότητα κατέγραψαν τις σκέψεις τους σχετικά με τις θετικές και αρνητικές συνέπειες της ικανότητας των μηχανών να μιμούνται ανθρώπινες αντιδράσεις και συμπεριφορές.

Colorful Vintage Polaroid Christmas Photo Collage 2 αβ     9α

Μια μελέτη περίπτωσης για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στα σχολεία σχετικά με τους κινδύνους του Διαδικτύου.

Όλοι οι εταίροι του έργου eTwinning «Mirror Mirror Tell Me, Which Artificial Intelligence?» γράφουν για τα προβλήματα που αντιμετώπισαν στα σχολεία τους (όπως για παράδειγμα περιπτώσεις cyberbullying) και αναφέρουν τους τρόπους που χρησιμοποίησαν για την επίλυσή τους.

 

Ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) και οι συνεργάτες του εργάζονται εντατικά για την προώθηση των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης, που αποσκοπούν στην εξάλειψη της φτώχειας, τη μείωση των ανισοτήτων και την προστασία του πλανήτη. Αυτοί οι στόχοι είναι αλληλένδετοι και απαιτούν παγκόσμια συνεργασία για να επιτευχθούν μέχρι το 2030. Η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση όλων είναι ζωτικής σημασίας, καθώς η αλλαγή ξεκινά από τη γνώση.

Τα σχολεία που συμμετέχουν στο έργο eTwinning «Mirror Mirror Tell Me, Which Artificial Intelligence?», ανέλαβαν τους στόχους για να τους μελετήσουν, να τους συζητήσουν και με τη βοήθεια εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης να δημιουργήσουν εικόνες.

Το σχολείο μας ασχολήθηκε με τους εξής στόχους:

ΣΤΟΧΟΣ 16 – ΕΙΡΗΝΗ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΟΙ ΘΕΣΜΟΙ

Ο 16ος Στόχος της Βιώσιμης Ανάπτυξης επικεντρώνεται στη δημιουργία ειρηνικών και χωρίς αποκλεισμούς κοινωνιών, που θα στηρίζουν τη βιώσιμη ανάπτυξη. Στόχος είναι η διασφάλιση ίσης πρόσβασης στη δικαιοσύνη για όλους, καθώς και η οικοδόμηση αποτελεσματικών, διαφανών και υπεύθυνων θεσμών σε κάθε επίπεδο διακυβέρνησης.

Οι μαθητές δημιούργησαν με τη βοήθεια του εργαλείου Τεχνητής Νοημοσύνης  Copilot τις παρακάτω εικόνες:

5α     3α

ΣΤΟΧΟΣ 17 – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

Η υλοποίηση της ατζέντας για τη βιώσιμη ανάπτυξη απαιτεί τη σύμπραξη κυβερνήσεων, επιχειρήσεων και της κοινωνίας των πολιτών. Αυτές οι συνεργασίες πρέπει να είναι ανοιχτές σε όλους και να στηρίζονται σε κοινές αξίες, ένα ενιαίο όραμα και στόχους που δίνουν προτεραιότητα στους ανθρώπους και το περιβάλλον.

Οι μαθητές δημιούργησαν του εργαλείου Τεχνητής Νοημοσύνης  Copilot τις παρακάτω εικόνες:

3β     2α

Την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το πρώτο διαδικτυακό σεμινάριο των μαθητών του eTwinning "MIRROR MIRROR TELL ME, WHICH ARTIFICIAL INTELLIGENCE?"

        webinar        IMG 1355α

 

Το θέμα του διαδικτυακού σεμιναρίου ήταν «Η Εκπαιδευτική Αξία της Τεχνητής Νοημοσύνης και οι κίνδυνοι που αυτή συνεπάγεται».
Στόχος του σεμιναρίου ήταν να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές για το ρόλο, τις ευθύνες τους και όλα τα πράγματα που θα έπρεπε να εξετάζουν ως πολίτες σε μια ψηφιακή εποχή στην οποία η Τεχνητή Νοημοσύνη ήρθε για να μείνει!

Αφού παρακολούθησαν ένα πραγματικά διαφωτιστικό διαδραστικό βίντεο για την Τεχνητή Νοημοσύνη και την Κυβερνοασφάλεια, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τις απόψεις και τις ανησυχίες τους σχετικά με το θέμα μέσω σύντομων αλλά εξαιρετικά ουσιαστικών ομιλιών που εκφώνησαν.

Η ατμόσφαιρα ήταν ζωντανή, πολλές ενδιαφέρουσες απόψεις μεταδόθηκαν και οι μαθητές ήταν πραγματικά ενθουσιασμένοι που συναντούσαν τους συνεργάτες τους στο e Twinning εκφράζοντας την επιθυμία τους για το δεύτερο μαθητικό διαδικτυακό σεμινάριο σύντομα!

Κατά το σχολικό έτος 2024-25, το 2ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης πραγματοποιεί το Ευρωπαϊκό έργο eTwinning "MIRROR MIRROR TELL ME, WHICH ARTIFICIAL INTELLIGENCE?". Συμμετέχουν οι καθηγήτριες κ. Κόλλια και κ. Μπαφατάκη.

Στόχος του προγράμματος είναι οι μαθητές :

  • να αναπτύξουν το γραμματισμό στην Τεχνητή Νοημοσύνη μαθαίνοντας την τεχνολογία αυτή και κατανοώντας τις επιπτώσεις από τη χρήση της.
  • να εξοικειωθούν με εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης αξιοποιώντας τα αποτελεσματικά στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Οι χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι: Τουρκία, Ρουμανία, Βόρεια Μακεδονία, Τυνησία, Γαλλία, Αλβανία, Γεωργία, Κροατία και Ελλάδα.

Το έργο διεξάγεται στην Αγγλική γλώσσα και συμμετέχουν μαθητές από τμήματα της Β τάξης.

Η πορεία του έργου παρουσιάζεται στον ψηφιακό πίνακα 

 

LOGO PAIXPEACE

 

Το σχολείο μας συμμετέχει σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning με τίτλο “Teens in action for Peace beyond Fiction”. Το έργο ξεκίνησε στις 13 Οκτώβρη 2024 και θα ολοκληρωθεί το Μάιο 2025.
Οι μαθητές θα εξερευνήσουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να σπείρουν την Ειρήνη για εναν αρμονικό κόσμο, μέσα από την ενεργή συνεργασία μαθητικών κοινοτήτων Ευρωπαικών σχολείων. Σε αντίθεση με το να φαντάζονται μόνο έναν ειρηνικό κόσμο σε φανταστικό περιβάλλον τα παιδιά χρησιμοποιούν τις δεξιότητές τους για να οδηγήσουν σε απτές αλλαγές στην κοινωνία. Πρόκειται να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτιστικά οφέλη, αφού οι μαθητές θα έρθουν σε επαφή με διαφορετικά περιβάλλοντα και θα αποκτήσουν διαπολιτισμική συνείδηση, εξασκώντας δεξιότητες ΤΠΕ. Σταθερά προσανατολισμένοι στο σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και απορρίπτοντας όποιας μορφής αδικία, οι έφηβοι μπορούν όχι μόνο να διδάξουν την ειρήνη στο άμεσο περιβάλλον τους, αλλά και να εμπνεύσουν αλλαγές σε μεγαλύτερη κλίμακα. Η ενέργεια, η δημιουργικότητα και η φωνή τους είναι πολύτιμα εργαλεία για την οικοδόμηση ενός ελπιδοφόρου μέλλοντος.

Οι μαθητές θα εργαστούν σε ομάδες με συνομηλίκους διαφορετικών εθνικοτήτων, χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία για να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν. Μέσα από διαδικτυακές συνεδρίες οι μαθητές θα παρουσιάσουν τον πολιτισμό τους και θα ενημερωθούν για τον πολιτισμό άλλων συμμετεχόντων χωρών. Επίσης μέσα από τη συνεργασία τους ενθαρρύνονται να εξερευνήσουν μοντέλα επίλυσης συγκρούσεων.

Το έργο θα εκπονηθεί στην Αγγλική γλώσσα από την καθηγήτρια Αγγλικών Χ. Μπαφατάκη με τη συνεργασία της κας Σ. Ροκανά και Φ. Βουρβουλάκη.

Στο έργο θα συμμετέχουν μαθητές από τη Β και Γ τάξη του σχολείου μας.

Κατά τη διάρκεια των #ErasmusDays, που πραγματοποιήθηκαν από τις 14 έως τις 19 Οκτωβρίου 2024, μαθητές που συμμετέχουν στο έργο eTwinning “Mirror Mirror Tell Me, Which Artificial Intelligence?”, δημιούργησαν αφίσα με μηνύματα που προωθούν την επικοινωνία και τη συνεργασία μεταξύ σχολείων διαφορετικών χωρών.

 

Erasmus Days

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού (CODEWEEK) είναι μια πρωτοβουλία που έχει  στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Στο πλαίσιο του έργου eTwinning “Mirror Mirror Tell Me, Which Artificial Intelligence?” το σχολείο μας συμμετείχε, μαζί με τους εταίρους, στην εκδήλωση του CODEWEEK με τίτλο «We Code All Together».

Οι μαθητές εργάστηκαν στην πλατφόρμα οπτικού προγραμματισμού Scratch και δημιούργησαν animation με τα γράμματα του ονόματός τους.


Screenshot 2024 10 29 075008

Codeweek_2.jpg 

Για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών και στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου eTwinning “Mirror Mirror Tell Me, Which Artificial Intelligence?”, παίξαμε με τους μαθητές μας ένα παιχνίδι απόδρασης (escape room) με ερωτήσεις για τις ευρωπαϊκές γλώσσες. Οι μαθητές μας συνεργάστηκαν και έμαθαν χρήσιμα στοιχεία για τις Ευρωπαϊκές γλώσσες με διασκεδαστικό τρόπο.

Υπεύθυνες καθηγήτριες έργου eTwinning: Κόλλια Βασιλική, Μπαφατάκη Χαρά

IMG 1006    IMG 1022

IMG 1028

Απονεμήθηκε στο σχολείο μας ετικέτα σχολείου e-twinning,

αποτέλεσμα ομαδικής προσπάθειας και συνεργατικού πνεύματος.

e twinning 2024 

Κατά το σχολικό έτος 2023-2024 πραγματοποιήθηκε ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-twinning με τίτλο "ODYSSEUS". Συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί Μπαφατάκη Χαρούλα ΠΕ06, Βουρβουλάκη Φιλιππία ΠΕ02 και  Ροκανά Σοφία ΠΕ03. Σκοπός του προγράμματος ήταν η χρήση της ξένης γλώσσας ως δίαυλου επικοινωνίας και ανταλλαγής απόψεων μεταξύ παιδιών διαφορετικών εθνικοτήτων για ένα θέμα μείζονος σημασίας όπως το προσφυγικό. Το τελικό προϊόν του προγράμματος θα είναι η δημιουργία μιας ιστορίας αλληλεγγύης που στέκεται ενάντια στον ρατσισμό, δίχως να ξεχνά τις θεμελιώδεις αρχές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Οι μαθητές μέσα από την έρευνά τους και τη συγγραφή της ιστορίας αυτής εκπαιδεύτηκαν στο να καλλιεργούν την ενσυναίσθηση και την αγάπη τους για τον συνάνθρωπο, βασικά στοιχεία για την ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης των παιδιών και τη δημιουργία υγιών διαπροσωπικών σχέσεων.

 

et5jpg

Τηλεδιάσκεψη/Online meeting

Στις 19 Ιανουαρίου 2024 οι μαθητές του προγράμματος ETWINNING “ODYSSEUS” κλήθηκαν να συμμετέχουν σε απευθείας συνάντηση που προτάθηκε από σχολείο του Βελγίου Athenee provincial de La Louviere, Hainaut. Η συνάντηση αυτή έγινε με αφορμή την επίσκεψη του Βέλγου υπουργού παιδείας και του διευθυντή της διεθνούς αμνηστίας στο Βέλγιο , το γενικό επιθεωρητή περιφέρειας,το διευθυντή του πολιτιστικού κέντρου της Ιταλίας στις Βρυξέλλες, και του γνωστού φωτογράφου Christian Fauconnier, συγγραφέα του βιβλίου Lives in transit, from Maximilien Park to the Calais Jungle, από το οποίο ξεκίνησε το έργο.H συνάντηση ξεκίνησε με την παρουσίαση του συνεργάτη μας στις Βρυξέλλες Maurice Medici ,αλλά και της Caterina Mazzurca από την Ιταλία, η οποία παρουσίασε κομμάτι του έργου, ένα ψηφιακό πίνακα με δημιουργίες των παιδιών κατά του ρατσισμού Our Hands.
https://padlet.com/caterinamazzuca2/nos-mains-contre-le-racisme-qr7y0dtli1thbyqv
Στη συνέχεια δώσαμε κι εμείς τη δική μας παρουσία, δηλώνοντας τη δημιουργία του τελικού προϊόντος μας που θα είναι μια ιστορία σε ηλεκτρονική μορφή γραμμένη από τα χέρια των μαθητών, μιλώντας για το ταξίδι μιας οικογένειας, που όπως και στην Οδύσσεια, δραπετεύοντας από τη Συρία, προσπαθούν να καταφέρουν να φτάσουν στην Ελλάδα, και από εκεί στην Καλαβρία. Συνεχίζουν το ταξίδι τους στην Ισπανία και καταλήγουν στο Βέλγιο. Πρόκειται για μια ιστορία αλληλεγγύης, που στέκεται ενάντια στο ρατσισμό και μάχεται υπέρ του φεμινισμού δίχως να ξεχνά τις θεμελιώδεις αρχές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

et2

 

et1

On 19th January, 2024 an online meeting took place in our school within the framework of an eTwinning project, called ODYSSEUS.Our students who are taking part in this project were invited by another partner school in Belgium Athenee provincial de La Louviere, Hainaut.This meeting was held on the occasion of the visit of the Belgian Minister of public Education, the director of Amnesty International in Belgium, the regional president, the director of the Italian Cultural Center in Belgium and the famous photographer Christian Fauconnier, who is the writer of the book Lives in transit, from Maximilien Park to the Calais Jungle, where the project is based.
Our partners Maurice Medici from Belgium and Caterina Mazzurca from Italy presented their work and an important part of our prοject a padlet with our students’ hands against racism: Our Hands.
https://padlet.com/caterinamazzuca2/nos-mains-contre-le-racisme-qr7y0dtli1thbyqv
Later on, we did our own presentation of our school, which expressed our beliefs against racism and what the word “solidarity” means for Greece.Our final product is going to be an ebook of a family from Syria, traveling around different countries, just like Odysseus, searching for home!They come to Greece, then Italy, Spain and end up to Belgium. It is a story of solidarity,a battle against racism and feminine value as well as the fundamental principles of human rights!

et3

et4

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί:

Μπαφατάκη Χ. 

Ροκανά Σ.

Βουρβουλάκη Φ. 

Σχολικό έτος:  2022-2023

Υπεύθυνη καθηγήτρια:  κ. Μπαφατάκη Χαρούλα

Η εθνική επικέτα

etwinning 2023 2

Η ευρωπαϊκή ετικέτα

etwinning 2023 1

Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μπαφατάκη Χαρά ΠΕ06

Σχολικό έτος: 2022-2023

teenagers2023

 Το πρόγραμμα αυτό πραγματοποιήθηκε με μαθητές του Β2 στα πλαίσια της αδελφοποίησης σχολείων της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού. Συγκεκριμένα οι χώρες που συμμετείχαν ήταν Πολωνία, Ουγγαρία, Τουρκία και Ελλάδα. Στόχος του προγράμματος ήταν να δείξουμε στους εφήβους ότι ανεξάρτητα από το πόσο μακριά βρίσκονται μπορούν να μοιράζονται τα ίδια όνειρα και τις ίδιες προσδοκίες . Παράλληλα είχαν την ευκαιρία να μάθουν συνήθειες , παραδόσεις , έθιμα άλλων χωρών, πραγματοποιώντας ένα νοητικό ταξίδι χέρι με χέρι. Η επικοινωνία έγινε στην αγγλική γλώσσα μαθαίνοντας και χρησιμοποιώντας καινούργια τεχνολογικά εργαλεία και πλατφόρμες, είτε ατομικά είτε σε ομάδες.

Για περισσότερα και ενδιαφέροντα σχετικά με το πρόγραμμα πατήστε ΕΔΩ

Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μπαφατάκη Χαρά ΠΕ06

Σχολικό έτος: 2022-2023

teenagers2023

 

Με αυτά τα σχόλια η ΕΟΥ της δράσης etwinning μας απένειμε φέτος την ετικέτα Εθνικής ποιότητας στα πλαίσια του μαθήματος των Αγγλικών με τίτλο TEENAGERS' WORLD σε συνεργασία με σχολεία από την Πολωνία, Ουγγαρία, Τουρκία και το Αργος.

"Πρόκειται για ένα ενδιαφέρον έργο στο οποίο οι μαθητές επικοινώνησαν με συνομήλικους τους από άλλες χώρες χρησιμοποιώντας την Αγγλική γλώσσα και αρκετά εργαλεία ΤΠΕ. Έμαθαν για τις χώρες, τον πολιτισμό, την κουλτούρα, τα χόμπυ και τα ενδιαφέροντά των παιδιών που συνομιλούσαν. Θετικά στοιχεία: - πολλά συνεργατικά web 2.0 εργαλεία πολύ καλή διάχυση, - καλή αξιολόγηση του έργου, - πολύ καλά τελικά παραδοτέα."
Το έργο εκπονήθηκε απο παιδιά του Γ2
 

Υπεύθυνες καθηγήτριες: Κόλλια Βασιλική ΠΕ86, Λασκαρίδου Παντελέα ΠΕ05

Σχολικό έτος: 2022-2023

 

Το πρόγραμμα  ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2022. 

Σε αυτό το έργο eTwinning, οι μαθητές κατασκεύασαν ένα θερμοκήπιο για αρωματικά φυτά και λαχανικά, του οποίου τις συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας, έλεγχαν με ηλεκτρονικό τρόπο.

Οι μαθητές με τη συμμετοχή τους στο έργο αυτό, έμαθαν να παρατηρούν και να περιγράφουν την ανάπτυξη των φυτών, εξοικοιώθηκαν με τη χρήση του μικροελεγκτή  Arduino  και γνώρισαν τη σημασία των βοτάνων και λαχανικών στην υγεία μας. Συνεργαζόμενοι  σε διεθνείς ομάδες, δημιούργησαν συνταγές  με τα βότανα και τα λαχανικά που καλλιέργησαν.

image 3

Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχαν μαθητές από την Γ΄τάξη χωρισμένοι στις παρακάτω ομάδες:

  • Επιστήμονες Οι μαθητές μελέτησαν το pH του εδάφους και στη συνέχεια αποφάσισαν ποια φυτά θα φυτέψουν.
  • Κηπουροί Οι μαθητές ήταν υπεύθυνοι για τη φροντίδα των βοτάνων και των λαχανικών και τη μέτρηση της ανάπτυξής τους.
  • Κατασκευαστές Οι μαθητές κατασκεύασαν το θερμοκήπιο τους.
  • Καλλιτέχνες Οι μαθητές δημιούργησαν το λογότυπο του έργου και την αφίσα.
  • Σεφ  Οι μαθητές πρότειναν συνταγές χρησιμοποιώντας τα βότανα και τα λαχανικά που καλλιεργήθηκαν.  
  • Προγραμματιστές  Οι μαθητές ήταν υπεύθυνοι για τον προγραμματισμό του μικροελεγκτή Arduino  που είχε τον έλεγχο των αισθητήρων του θερμοκηπίου.

 Στον ψηφιακό πίνακα padlet μπορείτε να δείτε φωτογραφίες από την πορεία του προγράμματος

Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μπαφατάκη Χαρούλα ΠΕ06

Σχολικό έτος: 2017-2018

eurolabel2018

Το πρόγραμμα  ξεκίνησε στις 6/ 10/ 2017 και συμμετείχαν χώρες όπως η Τυνησία, η Πορτογαλία, η Αρμενία, η Ουκρανία, η Τουρκία, η Ρουμανία και η Ελλάδα που εκπροσωπήθηκε από σχολεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Ασχοληθήκαμε με τη διαφορετικότητα αλλά και με την «ομοιότητα» που έχουν οι λαοί σε όλο τον κόσμο και με το πώς μπορούμε όλοι να συμπεριληφθούμε σε μια ομάδα ανεξάρτητα από τις διαφορές μας καταλήγοντας στο ότι ο κόσμος μπορεί να είναι όμορφος μετατρέποντας τους μαθητές μας σε πρεσβευτές της ειρήνης.

Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχαν μαθητές από την Γ΄τάξη :

1. Κλεοπάτρα Σιγλίδη 2. Χρυσούλα Κριεζή 3. Κωνσταντίνος Μανιαδάκης 4. Κωνσταντίνος Μάλαμας 5. Δήμητρα Ντέντε 6. Αθανάσιος Κόντος 7. Αγγελος Καμπέρης.

 

https://twinspace.etwinning.net/47779/home

 

Βράβευση του 2ου Γυμνάσιου Ηλιούπολης στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο eTwinning 2017 στη Μάλτα και της εκπαιδευτικού Δώρας Βάκα

 vakavraveusi

Μια σημαντική διάκριση για το 2ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης το οποίο βραβεύτηκε στο  Ευρωπαϊκό Συνέδριο eTwinning που έλαβε χώρα στη Μάλτα από τις 26 έως τις 28/10/2017.
Το 2ο Γυμνάσιο βραβεύτηκε με το Βραβείο Mediterranean Prize στο Διαγωνισμό Ευρωπαϊκών βραβείων eTwinning στις 13 Μαρτίου 2017 για το έργο “Does the earth have boarders? Migration and Human Rights”. Η συντονίστρια του έργου  κ. Δώρα Βάκα ταξίδεψε στη Μάλτα για να παραλάβει το βραβείο στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε στις 26/10 και να γευτεί την χαρά της επιτυχίας.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ

 

 

vakaΣτις 13 Μαρτίου ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα για τα Ευρωπαϊκά βραβεία eTwinning 2017. Είχαν υποβληθεί σε Ευρωπαϊκό επίπεδο 591 αιτήσεις έργων που είχαν ήδη αξιολογηθεί και είχαν κερδίσει Εθνικές και Ευρωπαϊκές Ετικέτες Ποιότητας.

Τα έργα αυτά θεωρούνται όλα παραδείγματα συλλογικής εργασίας και επέδειξαν άριστα επιτεύγματα. Συνολικά απονεμήθηκαν 11 βραβεία σε αντίστοιχες κατηγορίες. Μπορείτε να δείτε όλες τις κατηγορίες εδώ.

Στο 2o Γυμνάσιο Ηλιολύπολης απονεμήθηκε το βραβείο “Mediterranean Prize” (Sponsored by the Nation Support Services of Greece-Cyprus-France-Spain-Italy-Portugal-Albania-Croatia), για τη σχολική χρονιά 2015-2016.

Συγχαρητήρια σε όλους τους διαγωνιζόμενους για το έργο τους και για τη διάκριση που απέσπασαν.
Μα ιδιαιτέρως στους μαθητές του σχολείου για την εμπιστοσύνη και την συνεργασία τους.

Για να περιηγηθείτε στο έργο δείτε εδώ: https://twinspace.etwinning.net/9984/home