Κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, αδιανόητες θηριωδίες έθεσαν υπό αμφισβήτηση την «ανθρώπινη κατάσταση». Μικρογραφία μιας τραγωδίας αποτυπώνεται και στο Δίστομο στο οποίο διαπράχθηκε ένα από τα πλέον ειδεχθή εγκλήματα πολέμου. Μέσα σε λίγες ώρες, στις 10 Ιουνίου 1944, 229 άνθρωποι, βρέφη, παιδιά, άντρες, γυναίκες, ηλικιωμένοι, αλλά και ζωντανά, εξολοθρεύθηκαν από τα ναζιστικά στρατεύματα Κατοχής.
Ογδόντα χρόνια ΜΕΤΑ, η τραγωδία του Διστόμου δεν ξεθωριάζει. Οι μαθητές/τριες επισκέφτηκαν την Πέμπτη 25 Απριλίου 2024 το Δίστομο στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης «Και ΜΕΤΑ; Τι (και πώς) έγινε ΜΕΤΑ;» και ξεναγήθηκαν στο Μαυσωλείο Διστόμου, ένα γλυπτικό σύμπλεγμα, έργο του γλύπτη Στέλιου Τριάντη (1931-1999).

DISTOMO2

Η σφαγή του 1944 εξετάστηκε ως μελέτη περίπτωσης για την πορεία ανασυγκρότησης μιας κοινότητας ΜΕΤΑ από μια καταστροφή, μέσα και από τη διατήρηση, διαχείριση και οικοδόμηση της ιστορικής μνήμης. Το συνεχές ΜΕΤΑ.

Η Ομάδα του Σχεδίου Δράσης ευχαριστεί θερμά την κα Αμαλία Παπαϊωάννου, αρχαιολόγο-μουσειολόγο του Δήμου Διστόμου για την ζωντανή ξενάγησή της αλλά και για την πολύτιμη συμβολή της στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση της επίσκεψης στο Δίστομο.

DISTOMO1

Την Τετάρτη 6/3/2024 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών/μαθητριών της  Α' Γυμνασίου στο μουσείο Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας Κοτσανά στο κέντρο της Αθήνας,συνοδεία των εκπαιδευτικών του σχολείου Χ.Μπαφατάκη, Β.Κόλλια, Δ.Βάκα και Αγγ.Σταθόπουλου
Η επίσκεψη έγινε στο πλαίσιο του μαθήματος της Τεχνολογίας για να γνωρίσουν οι μαθητές/μαθητριές μας την αρχαία ελληνική τεχνολογία,τις κατασκευές,το πρώτο ρομπότ του κόσμου,το μηχανισμό των Αντικυθήρων και τα αρχαία μουσικά όργανα.
Η δράση πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία, γεγονός που έδωσε το έναυσμα να προγραμματιστούν  ανάλογες επισκέψεις στο προσεχές μέλλον.

                   kotsana3        

 kotsana2

 

                                                                                  kotsana1

Την Τρίτη 12.3.2024 μαθητές και μαθήτριες της Β΄ Γυμνάσιου επισκέφτηκαν τον ζεστό χώρο της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Ηλιούπολης και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Συναντώντας την Άλκη Ζέη». Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία
• να έρθουν με παιγνιώδη τρόπο σε επαφή με τους ανεκτίμητους θησαυρούς που κλείνουν μέσα στους τα βιβλία, να συνδέσουν λέξεις και φράσεις που θα τους/τις οδηγήσουν σε γνωστικές και δημιουργικές ανακαλύψεις.
• να ακολουθήσουν τις λέξεις, το χιούμορ και τη διεισδυτική ματιά της Άλκης Ζέη, να εξερευνήσουν το συγγραφικό σύμπαν της μεγάλης συγγραφέως και παράλληλα να εκφράσουν τις προσωπικές τους ιστορίες και την καθημερινότητά τους.
• να αισθανθούν βιωματικά τη Βιβλιοθήκη
- ως έναν οργανωμένο χώρο ζωντάνιας, ψυχαγωγίας και χαράς, μια όαση στην καρδιά της πόλης τους, όπου μπορούν να μαθαίνουν και να διασκεδάζουν ταυτόχρονα.
- ως ένα πεδίο κοινωνικής ζωής και δημιουργικής συνύπαρξης των ανθρώπων, που λειτουργεί διαδραστικά με την κοινωνία και τις ανάγκες της και αποτελεί τόπο συνάντησης και ανταλλαγής γνώσης και ιδεών.

 Viber 2024 03 13 01 47 20 148

 Viber 2024 03 13 01 47 20 120

 Viber 2024 03 13 01 47 19 451
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας για την τόνωση του αναγνωστικού ενδιαφέροντος και της φιλαναγνωσίας, ενώ παράλληλα συνδέθηκε με την προσπάθεια δικτύωσης της βιβλιοθήκης «Άλκη Ζέη» του σχολείου μας με τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Ηλιούπολης στην προοπτική ανταλλαγής καλών πρακτικών και εξωστρεφούς ανοίγματος στην κοινότητα.

Την Τετάρτη 6.3.2024 το Ίδρυμα Γουλανδρή καλωσόρισε τις μαθήτριες και τους μαθητές της Β΄ Γυμνασίου στο φιλόξενο χώρο του και τους οδήγησε σε μια βιωματική περιήγηση ανάμεσα σε σημαντικά έργα τέχνης του 19ου και 20ου αιώνα ξένων (Cézanne, van Gogh, Gauguin, Monet, Degas, Rodin, Toulouse-Lautrec, Bonnard, Picasso κα) και Ελλήνων  καλλιτεχνών (Παρθένης, Μπουζιάνης, Βασιλείου, Χατζηκυριάκος- Γκίκας, Τσαρούχης, Μόραλης, Τέτσης κα). Παράλληλα τα παιδιά ξεναγήθηκαν στην περιοδική έκθεση «Ο Νεοϊμπρεσιονισμός στα χρώματα της Μεσογείου» που προσέφερε μια μοναδική μουσειακή εμπειρία γεμάτη φως, χρώμα, σφριγιλές και ζωηρές εικόνες.

goul6

goyl2

goyl3

Μετά το τέλος της ξενάγησης ακολούθησε σύντομη βόλτα και χαλάρωση στο πέταλο του Καλλιμάρμαρου Σταδίου. Το πράσινο του λόφου του Αρδηττού ευθεία εμπρός, η θέα προς την επιβλητική Ακρόπολη στο φόντο, το Ζάππειο πιο κάτω και ο Λυκαβηττός κυρίαρχος στον ορίζοντα δεξιά αποκάλυψαν σχεδόν απρόσμενα στα παιδιά τη γειτονίστικη ζεστασιά μιας μικρής συνοικίας αλλά και τη μαγική συμπύκνωση- σε μια ματιά- αιώνων ελληνικής ιστορίας και πολιτισμού.

Υ-Π-Ε-Ρ-Ο-Χ-Α!

ard1

papagou

Την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών/τριών της Γ Τάξης στο Μνημείο Αθανάτων του Έθνους, στο στρατόπεδο «Αλ. Παπάγου». Ένα μνημείο υπό κατασκευή που τιμά τα ονόματα των 121.692 πεσόντων στους εθνικούς αγώνες 1830-1974. Και είναι «υπό κατασκευή» καθώς οι άγραφες πλάκες του περιμένουν τα ονόματα όσων δεν έχουν ακόμη ανακαλυφθεί και ως εκ τούτου, δεν έχουν καταγραφεί.
Η μοναδικότητα αυτού του μνημείου έγκειται στο γεγονός ότι για πρώτη φορά σε όλη την Ελλάδα βρίσκονται σε χώρο μνημείου καταγεγραμμένα όλα τα ονόματα των πεσόντων στους αγώνες του Έθνους από ιδρύσεως του ελληνικού κράτους, με τα ονοματεπώνυμά τους, χωρίς βαθμούς, χωρίς κλάδους προελεύσεως, χωρίς ειδικότητες, χωρίς τόπους που έπεσε ο καθένας.
Το δημόσιο μνημείο ως εμπειρία ΜΕΤΑ-μνήμης. Μιας μνήμης που διατηρούν οι επόμενες γενιές με γεγονότα που οι ίδιες δεν έχουν βιώσει. Εδώ, έχουμε ένα πρόσφατο δημόσιο μνημείο, επώνυμο αλλά ισότιμο απέναντι στην απότιση τιμής, με συγκεκριμένες αισθητικές και ιδεολογικές επιλογές. Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να αντιληφθούν ότι το ΜΕΤΑ ενός ιστορικού γεγονότος, είναι η ανακατασκευή και η ένταξή του στη θεσμική συλλογική μνήμη. Και η μνήμη είναι η πρώτη ύλη τόσο της προσωπικής όσο και της εθνικής ιστορίας.

LASKARIDI

Την Τετάρτη 26.4.2023 οι μαθητές/ μαθητριες της Β΄ Γυμνασίου μετέβησαν στο Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη στον Πειραιά προκειμένου να παρακολουθήσουν τέσσερα διαφορετικά εκπαιδευτικά προγράμματα ανά τμήμα με θέματα το ρόλο των social media στη ζωή των εφήβων, τη διαχείριση των προβλημάτων της εφηβείας, τις διαδικασίες λήψης συλλογικών αποφάσεων, την καλλιέργεια θετικής και συμπεριληπτικής συμπεριφοράς.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ_6.3.2023

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ

Την Τρίτη 6η Μαρτίου 2023, Πανελλήνια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων Βι και Β2 του σχολείου συνοδευόμενοι/νες από τις εκπαιδευτικούς κ.κ. Ροκανά Σοφία, Μπαφατάκη Χαρούλα και Κωστάκη Αριάνα συμμετείχαν δια ζώσης σε εκδήλωση που διοργάνωσε το Χαμόγελο του Παιδιού στο πλαίσιο της Πανελλαδικής Σχολικής Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης «Μίλα Τώρα» κατά του φαινομένου της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού. Η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για 10η συνεχή χρονιά περιλάμβανε:
- Παρουσίαση έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε 2.293 παιδιά για τον Σχολικό Εκφοβισμό για το 2022-2023 (Παράγοντες, Εμπειρικά Ευρήματα, Ανάλυση κ.α.) από τη κ Ειρήνη Λεριού, ερευνήτρια και Συντονίστρια του Εθνικού Παρατηρητηρίου Παιδικής Ευημερίας του Οργανισμού. (Για την έρευνα πατήστε  https://docs.google.com/presentation/d/1GX18h_vg0wQFYfa9jbSJmzlshMZwJzm/edit#slide=id.p1)
- Παρουσίαση αποτελεσμάτων της Πανελλαδικής Σχολικής Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης «Μίλα Τώρα»
- Παρέμβαση/Ενημέρωση σε μαθητές σχολείων για τον Σχολικό Εκφοβισμό από Ψυχολόγους του Οργανισμού
- Παρουσίαση Προτάσεων από τους μαθητές-εθελοντές YouSmilers @YouSmileTV της Ομάδας Δικαιωμάτων του Παιδιού του Οργανισμού, ενάντια στο Bullying.

xamogelo2
Οι μαθητές/μαθήτριες παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την εκδήλωση, ενώ μετά το πέρας μοιράστηκαν σκέψεις και εντυπώσεις από τη συμμετοχή τους.

bibliothikiilioupolis

Την Τρίτη 4 και την Πέμπτη 6 Απριλίου 2023 οι μαθητές/μαθήτριες της Γ΄ και Β΄ Γυμνασίου αντίστοιχα επισκέφτηκαν με τη συνοδεία εκπαιδευτικών του σχολείου τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Ηλιούπολης και συμμετείχαν στο βιωματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ακολουθώντας τα μονοπάτια των βιβλίων». Στη Βιβλιοθήκη παιδιά και εκπαιδευτικούς υποδέχτηκαν οι εμψυχὠτριες του προγράμματος κ. Θεανώ Χριστοπούλου και κ. Μαίρη Καλύβα.
Τα παιδιά μέσω της συμμετοχής στη δράση είχαν την ευκαιρία
• να περιπλανηθούν στους διαδρόμους της Βιβλιοθήκης, να εξερευνήσουν τους χώρους, να έρθουν με παιγνιώδη τρόπο σε επαφή με τους ανεκτίμητους θησαυρούς που κλείνουν παλιά και νέα βιβλία, να συνδέσουν λέξεις και φράσεις που τους/τις οδήγησαν σε γνωστικές και δημιουργικές ανακαλύψεις.
• να αισθανθούν βιωματικά τη Βιβλιοθήκη
- ως ένα χώρο ζωντάνιας, ψυχαγωγίας και χαράς, μια αληθινή όαση στην καρδιά της πόλης τους, όπου μπορούν να μαθαίνουν και να διασκεδάζουν ταυτόχρονα.
- ως ένα πεδίο κοινωνικής ζωής και δημιουργικής συνύπαρξης των ανθρώπων, που λειτουργεί διαδραστικά με την κοινωνία και τις ανάγκες της και αποτελεί τόπο συνάντησης και ανταλλαγής γνώσης και ιδεών
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο αφενός του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου (2 Απριλίου) με συμμετοχή σε εκδηλώσεις οργανωμένες με τη συνεργασία του Συλλόγου Διδασκόντων και Δημοτικών Βιβλιοθηκών, και γενικότερα προσώπων και φορέων από τον χώρο του παιδικού βιβλίου. Αφετέρου συνδέθηκε με την υλοποίηση δράσεων και τη συμμετοχή σε σχολικές εκδηλώσεις που ενδυναμώνουν δεσμούς οικειότητας, ομαδικότητας και συνεργασίας και ανοίγουν διαύλους επικοινωνίας με την τοπική κοινωνία.

Την Δευτέρα 3.4.2023 οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Γ2 βρεθηκαν στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος όπου συμμετείχαν σε ανοικτή συζήτηση για το ζήτημα της κουλτούρας της συναίνεσης, την αναγνώριση παραβιαστικών και κακοποιητικών συμπεριφορών, την ανάπτυξη της αυτενέργειας, την έμφυλη ισότητα και την καταπολέμηση των έμφυλων στερεοτύπων. Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία:

να ακούσουν, να επικοινωνήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις με συνομήλικους τους για θέματα συναίνεσης και αποδοχής της διαφορετικότητας

να προβληματιστούν και να ευαισθητοποιηθούν γύρω από τα στερεότυπα των φύλων, τις διακρίσεις, τις προκαταλήψεις, την έμφυλη βία στην ελληνική κοινωνία διαχρονικά.

να υιοθετήσουν κριτική στάση απέναντι σε βασικά ζητήματα της κοινωνικής ζωής και να διαμορφώσουν υπεύθυνα τις προσωπικές τους αξίες, στάσεις και πεποιθήσεις.

Στο πάνελ συμμετείχαν ως ομιλητές/ομιλητριες και αλληλεπέδρασαν με τα παιδιά οι: Σοφία Μπεκατώρου, ψυχολόγος, δις Ολυμπιονίκης, Πάνος Βλάχος, ηθοποιός, τραγουδοποιός, Nefeli Meg, δικηγόρος, κωμικός και Νίκος Ευσταθίου, δημοσιογράφος.

wow websitebanner schools

Τις δύο πρώτες Πέμπτες του Μαρτίου, 2/3/2023 και 9/3/2023, πραγματοποιήθηκαν οι προγραμματισμένες εκπαιδευτικές επισκέψεις μαθητών/μαθητριών της Β΄ Γυμνασίου στο Ειδικό Σχολείο Ηλιούπολης. Στόχος της δράσης ήταν πρωτίστως η γνωριμία και η αποδοχή της διαφορετικότητας καθώς και η ευαισθητοποίηση των μαθητών/μαθητριών σε θέματα αναπηρίας και δευτερευόντως η γνωριμία τους με παραολυμπιακά αθλήματα, όπως η μπότσια και το παρα-μπάτμιγκτον. Οι μαθητές/μαθήτριες του Γυμνασίου περιηγήθηκαν σε χώρους του Ειδικού Σχολείου και συνάντησαν το εκπαιδευτικό προσωπικό και τα παιδιά της ειδικής αγωγής. Η άμεση αυτή εμπειρία  και η ενεργός συμμετοχή σε βιωματικές δράσεις έδωσε στους τυπικούς μαθητές του Γυμνασίου τη δυνατότητα επαφής και αλληλεπίδρασης με την ειδική αγωγή και δημιούργησε ερεθίσματα βαθύτερης σκέψης, προβληματισμού, ανάπτυξης ενσυναίσθησης και συνειδητοποίησης της «προνομιακής» ζωής τους.

Η οργάνωση της επίσκεψης έγινε από την κ. Δρουβέλη Θεοδώρα ΠΕ11, ενώ τους μαθητές συνόδευσαν, εκτός της κας Δρουβέλη, οι εκπαιδευτικοί Μπράβου Κατερίνα ΠΕ02 και Κωστούλα Βικτωρία ΠΕ80.

Την Τρίτη 24.1.2023 το πρωί πραγματοποιήθηκε προγραμματισμένη επίσκεψη των μαθητών/μαθητριών του τμήματος Β4 στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την παρακολούθηση των ενημερωτικών παρουσιάσεων: «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο και Εθισμός» και «Βιωματικό Πρόγραμμα STEAM». Τα παιδιά του τμήματος συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Κόλλια Βασιλική (ΠΕ86) και Μπράβου Αικατερίνη (ΠΕ02)

Το πρώτο πρόγραμμα «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο και Εθισμός» είχε βιωματικό χαρακτήρα και στόχευσε στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών/μαθητριών για τους κινδύνους του διαδικτύου. Με την στήριξη των εκπαιδευτών του προγράμματος, τα παιδιά αναγνώρισαν τους κινδύνους που έχει σήμερα το διαδίκτυο και στη συνέχεια ανακάλυψαν τρόπους αντιμετώπισης και προφύλαξης, ενώ κλήθηκαν να μοιραστούν τις προσωπικές τους εμπειρίες και ανησυχίες.

Το δεύτερο πρόγραμμα «Βιωματικό Πρόγραμμα STEAM» είχε ως στόχο, μέσα από πρακτικές δραστηριότητες και διασκεδαστικά πειράματα, οι μαθητές/μαθήτριες να ενημερωθούν για τη STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics)  μεθοδολογία  και να μάθουν να συνδυάζουν την επιστήμη με την τέχνη.

Η συμμετοχή των μαθητών/μαθητριών και των συνοδών εκπαιδευτικών στις παρουσιάσεις πέρα από την αποκόμιση γνώσης και θετικής εμπειρίας, συνεισέφερε στη διάνοιξη διαύλων συνεργασίας με επίσημους φορείς και στην καλλιέργεια δεξιοτήτων επικοινωνίας και ομαδικότητας ώστε να προλαμβάνονται και συντονισμένα να αντιμετωπίζονται δυσκολίες στις διαπροσωπικές σχέσεις σε ένα περιβάλλον ενσυναίσθησης, εμπιστοσύνης και αλληλεγγύης, τέτοιο που το σχολείο επιδιώκει να συνιστά.

krimenapaidiaΤη Δευτέρα 4 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών του τμήματος Γ2 στο Εβραϊκό Μουσείο στο πλαίσιο της εκπόνησης διαθεματικής ομαδικής εργασίας (Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Εικαστικά) με θέμα το Ολοκαύτωμα. Θέμα της έκθεσης που θα δούμε είναι "Κρυμμένα παιδιά στην Ελλάδα της Κατοχής".

 

Ποια ήταν η εβραϊκή κοινότητα της Ελλάδας και πότε δημιουργήθηκε;
Τι ήταν το Ολοκαύτωμα; Έγινε πραγματικά ή πρόκειται για έναν μύθο;
Πώς και από ποιους οργανώθηκε;
Σε ποιο βαθμό το Ολοκαύτωμα αφορά την ελληνική εμπειρία;
Τι έγιναν τόσοι συμπατριώτες μας; Και τα παιδιά;
Κάποια χάθηκαν, κάποια κρύφτηκαν και σώθηκαν.
Πώς;
Και η μνήμη;
Ως πότε;

Αυτά είναι κάποια από τα ερωτήματα που οι μαθητές προσπάθησαν να διερευνήσουν στο πλαίσιο των μαθημάτων της Ιστορίας και της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής.

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2014-2015 έχουν υλοποιηθεί οι ακόλουθες επισκέψεις:

kanonismos1

  • Εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της Α΄ Τάξης στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης στο πλαίσιο του μαθήματος της Αρχαίας Ιστορίας με σκοπό τη γνωριμία τους με την ελληνική αρχαϊκή και κλασική περίοδο καθώς και την εξοικείωσή τους με ένα σύγχρονο μουσειακό χώρο.  (14/12/2014). 
  • Επίσκεψη των μαθητών της Γ΄ Τάξης στο Μουσείο Ηρακλειδών στο πλαίσιο του μαθήματος των Μαθηματικών. Σκοπός της επίσκεψης η ανάδειξη της διασύνδεσης Επιστήμης, Τέχνης και Μαθηματικών μέσα από τη συμμετοχή των μαθητών στο μορφωτικό πρόγραμμα του μουσείου "Επιστήμη, τέχνη και Μαθηματικά". (19/01/2015)
  • Επίσκεψη της Α' Τάξης στο Κέντρο Αναρρίχισης "Wall Climbing Center"  στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής και εξάσκηση των μαθητών σε ομαδικά αθλήματα (19/01/2015).
  • Εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της Β΄ Τάξης στο Εθνικό Αστεροσκοπείο για βιωματική προσέγγιση της επιστήμης της Φυσικής (19/01/2015).
  • Εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της Α΄ Τάξης στο Ίδρυμα Ευγενίδου στο πλαίσιο των μαθημάτων της Βιολογίας και της Γεωγραφίας. Στόχος της επίσκεψης η ενημέρωση των μαθητών για τη θεωρία της εξέλιξης καθώς και η απόκτηση εμπειρίας σχετικά με την επίδραση του φυσικού περιβάλλοντος στην ποικιλομορφία των πρακτικών (04/03/ 2015)
  • Εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της Γ΄ Τάξης στην αντιπροσωπεία της Ε.Ε. στην Ελλάδα στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας με στόχο την ενημέρωση των μαθητών και τη συζήτηση για τους αρχικούς στόχους, τη λειτουργία, τα προβλήματα και η προοπτική της Ε.Ε.  (04/03/2015).

episkepsis2009 10

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2009-2010 πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες επισκέψεις:

episkepsis2008 9

Στη διάρκεια του σχολικού έτους 2008-2009 πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες επισκέψεις:

episkepsis2007 8

Κατά το σχολικό έτος 2007-2008 πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες εκπαιδευτικές επισκέψεις: